De parkmanager

Wie is Quares?

QuaresPM-Q-posAls duurzaam parkmanager staat Quares in voor het dagelijks beheer en de opvolging van gemeenschappelijke diensten en voorzieningen op het bedrijventerrein Drongen I.

Quares staat voor Quality Real Estate Services. Quares is een vastgoedspecialist, die zowel op de Belgische, Nederlandse, en Luxemburgse markt actief is. De onderneming heeft als voornaamste objectief om de financiële return op vastgoed van private klanten, business partners en investeerders te maximaliseren.

In België werkt Quares vanuit vier kerncompetenties om dat objectief te bereiken, zijnde ”Wonen”, ”Beheren”, ”Beleggen” en “Innoveren“.

Vanuit zijn marktgeoriënteerde benadering en creatieve aanpak introduceerde Quares in 2010 een nieuwe en vernieuwende aanpak rond het beheer van zowel nieuwe als bestaande  bedrijvenparken. Quares staat als parkmanager centraal in dit concept maar werkt steeds in nauwe samenwerking met de betrokken bedrijven, investeerders, overheden en andere relevante stakeholders.

Wie is uw parkmanager?

ParkmanagerStephanie Van den Eynde is al enkele jaren actief in de vastgoedsector. In eerste instantie bij een projectontwikkelaar en nu al gedurende 2 jaar bij Quares als parkmanager. Als parkmanager van het bedrijvenpark Drongen I is zij het eerste aanspreekpunt voor de bedrijven, overheden en andere stakeholders. Gedurende 2 halve dagen per week is zij actief bezig om het parkmanagement vorm te geven op Drongen I. Uiteraard stopt het beheer van Drongen I niet wanneer ze de site verlaat. Quares biedt een 24/7 opvolging aan via hun Q-net. Op die manier kan een bedrijf permanent met zijn vragen en bemerkingen ergens terecht.

U kan contact opnemen met Stephanie via volgende kanalen.

Taken?

De parkmanager staat centraal tussen alle actoren en  beheert een vooropgesteld budget en beschikt over volgende functies:

  • Preventiefunctie: Door het toepassen van een preventief onderhoudsprogramma wordt een continuïteit gegarandeerd binnen een vooropgesteld budget.
  • Signaleerfunctie: Door continue aanwezigheid worden eventuele problemen direct gesignaleerd. Zij ziet er eveneens op toe dat bedrijven de regels naleven.
  • Coördinatiefunctie: Contacteert leveranciers van diensten en/of voorzieningen.  Zoekt naar synergievoordelen tussen verschillende bedrijven. Fungeert als centraal aanspreekpunt.
  • Informatiefunctie: Altijd bereikbaar voor alle vragen en opmerkingen over diensten en voorzieningen. Zij verzorgt in- en externe communicatie om alle betrokken partijen regelmatig te informeren en alzo het zakelijke met het maatschappelijke te verenigen.